dimecres, d’octubre 12, 2005

Sobre les efemèrides

Avui celebro q tinc festa: no vaig a treballar, no tinc pràctiques a la facultat, no puc anar a comprar res pq tot és tancat...i a no sé on resulta q encara fan més gresca: fan desfilades d majorets i de vehicles passats d moda. Un venut d'aquests, de casa nostra en principi, ha assistit a aquesta desfilada, ens dirà q obligat pel partit, per afavorir la reforma de l'Estatut, ...no hauríem d'anar arrastrant-nos ni somicant a la capital del imperio per voler reformar una cosa totalment constitucional i a la qual totes i cadascuna de les comunitats autònomes del regne hi tenen un dret legítim. Donem una imatge deplorable. Els catalans no sóm així, o almenys és el q m'agrada pensar.
Podríem fer una enquesta sobre altres coses més importants a celebrar el 12 d'octubre.

1 comentari:

mendu ha dit...

jo per exemple celebro que avui treballo!

una curiositat: sabeu que el 12 d'octubre de 1582 no va existir mai a les espanyes?? i es que el canvi al calendari gregoria va fer que se'l saltessin... no està mal no?

si voleu altres motius per a celebrar el 12-O, podeu trobar-los aquí