dimarts, d’octubre 04, 2005

Sobre els eclipsis i les altres històries

Avui s'ha vist a Catalunya un eclipsi anular parcial de sol. Degut a la gran flexibilitat del meu horari laboral, m'he permès el luxe d'estar gairebé 1 hora al sostre de la FFF (llegeixi's Friki-Facultat de Física) tot observant el prodigi dels astres, al culminació de la bellesa planetària, la perfecta sincronia entre el sol i la lluna...ai, la lluna! ha sigut un esdeveniment gairebé històric, q no es tonarà a produïr fins l'any 2026. I q collons saben?
El q més em rebenta és q a la "capital de españa" i a altres feus típicament feixistes com valència i galícia, han vist l'eclipsi total. És potser un avanç en l'affaire de la reforma de l'Estatut? aquí l'hem vist mig clar (han sigut varis mesos de pantomima política), però allà el veuran tot negre. Talment com l'eclipsi. Esperem q no sigui així.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Voldria puntualitzar:
Els fatxes del PP són com les mosques colloneres, n'hi ha per tot arreu: i Catalunya també n'està ple.
Així com a Madrid, València o Galicia hi ha molta, molta gent, que pensa com nosaltres.

mendu ha dit...

bé, això de molta molta molta, jo tampoc ho diria molt alt, però si que té raó el bípede... jo només volia dir q a paris no s'ha vist una puta merda del putu eclipsi, i q aki ha sigut encara més parcial q a catalunya i a més com q hi ha un núvol al cel q no vol marxar, doncs cagada pastoreta... ala!

Anònim ha dit...

molta, molta gent que pensa com ... nosaltres!?? Quina por!!!