dimarts, d’agost 16, 2005

Sobre l'importància del temps lliure

No podem estar molt de temps seguit sense descansar. Treballar és important, però encara ho és més poder desconnectar totalment de la feina, font de maldecaps de la gran majoria de bípedes ;) . I així mateix he fet jo durant aquests tres dies de descans. Descansar i desconnectar. El problema, però, és que tothom vol descansar i desconnectar alhora. I llavors vénen les cues a l'AP-7. I no descanses! Però s'ha de prendre amb filosofia, tard o d'hora arribarem. I el millor és marxar i tornar tard, així aprofites al màxim els dies i minimitzes la histèresi col·lectiva. He dit minimitzar, eh? però personalment, encara ens en vam ensortir prou bé. I avui tornem-hi, a treballar i a tenir maldecaps...però amb tot el que hem gastat, em convé tenir maldecaps...aniré preparant l'aspirina.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo, per sort, no tinc problemes. Agafo el meu Jet privat, i llestos! No hi ha res com ser milionari.

PD: ¿ No us heu trobat mai en mig d'una retenció el típic set-ciències que assegura conéixer un camí alternatiu per estalviar-se la retenció que passa per Puigfornera de Mulla Galls seguint el camí cap a Montalegre de Canta Tallada i baixant fins Sant Bartomeu de Bufagrinyol?.
No li feu cas.
Mai.