dilluns, d’agost 08, 2005

Sobre els U2



Finalment ha arribat el concert!

Ahir vam gaudir d'una experiència inoblidable. 85.000 persones al Camp Nou, tots cridant i saltant alhora, aixecant els braços i deixant-nos endur per la música i per l'èxtasi col·lectiu. No tinc paraules per descriure fidelment el que vaig viure ahir, una passada.
I això que vam estar a punt de no entrar o d'entrar tard, ja que l'accés que ens tocava no l'havíen obert encara...total, que ens vam colar. I em van fer deixar l'ampolla d'aigua que portava!!: "es que la podéis tirar llena y hacer daño a alguien" em va dir el segurata, i jo: "l'aigua la porto per beure, no per llençar-la", i ell: "pero esto yo no lo puedo controlar...". Joder, amb la calor que feia i les ampolletes d'aigua a la barra 2€, això si hi aconseguies arribar...
Ningú de nosaltres portava càmera de fer fotos, ja que vaig decidir curar-me en salut i la vaig deixar a casa per si no me la deixaven entrar...de fet no es podia, però tothom en portava i no van controlar-ho a l'entrada. Vam demanar a un xaval que hi havia que ens fes una foto i li vaig donar el mail, a veure si me l'envia i us la puc ensenyar. Espero que l'envii, em sabria greu no tenir-la.
En definitiva, un concert per no oblidar, ens ho vam passar tots molt bé...va ser un concert de Vértigo!

1 comentari:

Joan ha dit...

Encara no m'han enviat la foto! ja estic patint, segur que el ti va fotre els pantalons a la rentadora sense mirar a les butxaques i ha rentat el paper on hi havia el mail...és trista la vida...