dijous, d’agost 11, 2005

Sobre la bona gent


Avui en dia no et pots fiar gaire de ningú: tothom va a la seva i pel seu propi benefici, passant de tot i de tothom. Però m'alegra comprovar que encara queda bona gent rondant per aquí. És el cas, per exemple, del noi al qui li vaig dir que ens fés una foto al concert pq no portàvem càmera ningú de nosaltres. Pensava que ja no se'n recordava, o q simplement passava de tot.l Però no, finalment avui m'ha enviat la foto, i jo li he agraït profundament, em feia molta ilu tenir-la. I aquí està. D'esquerra a dreta i de dalt a baix: Petit Gornès, felixe, Capo forever, Petit Comí, jordi(?), i la meva Fanny. "Va ser molt gran", capo dixit...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Uau !!
Alguns d'aquests bípedes retratats els conec!!.
En concret es tracta del paio de taronja a l'esquerra de la foto: en Paco, que bon tio! i que dir d'en Toni (part dreta, de blau cel), super simpatic.
Dels altres, ni idea, però per les cares que fan millor ni acostar-s'hi.

Joan: ànims i endavant amb el bloc!. Jo en sóc fan appasionat (amb doble P). Tindré carnet VIP ?.

Joan ha dit...

això de la doble p em dóna a pensar...evidentment que ets VIP!!!