dijous, d’agost 18, 2005

Sobre les àvies en general i sobre la meva en concret

Aquests dies d'Agost que estic treballant i mons pares són de vacances, vaig a dinar a Ca l'Avi. Molts de vosaltres ja ho coneixereu, i si no, doncs Ca l'Avi és un poble molt petit on hi viu la meva àvia i un parell de tiets. És també on hi ha la Cava. El cas és que avui és dijous, i el dijous la iaia fa paella. I li queda de collons. No perquè sigui la meva àvia, sinó perquè realment la fa molt bona. A més, cada dia fa un plat diferent, però que es repeteix cada setmana. Dilluns no me'n recordo, dimarts macarrons, dimecres ensaladilla russa o algo de verdura, dijous paella i divendres amanida de pasta, em sembla. Tot això regat amb un bon cava i un bon vi, evidentment. A més, no para de preguntar: "que ho trobes bo?", ho diu unes 15 vegades durant el dinar, li pregunta a tothom. Jo li dic que no val res, però ja sap que no és veritat...i de postres, habitualment fruita: "els préssecs són de Cal Magí i el meló és del Sisquet". Finalment tb hi ha cafè, que normalment és del matí o del dia anterior...per oblidar.