divendres, de setembre 05, 2008

L'estiu gairebé ha acabat....




Ha passat força temps des de l'últim post, i ja som Setembre...així que l'estiu està arribant a la seva fi! Ara comença l'època de l'any que més m'agrada: a partir de finals de setembre fins mitjans desembre.

I què he fet aquest estiu? Doncs una mica de tot, vaig treballar fins a la primera setmana d'agost, i després 3 setmanes de vacances, fins el 25 d'agost. La segona setmana vam anar 4 dies per la costa brava, van ser les vacances "reals" podríem dir
, i del 15 al 18 va ser Festa Major a Sant Quintí, el meu poble d'adopció. Després una mica més de platja per aquí a la vora i del 29 al 31 ja sabeu que va ser Festa Major a vilafranca, el meu poble de veritat. Va ser una FM molt intensa, vaig ballar serrallos tots els dies i vaig acabar rebentat. Però m'ho vaig passar molt i molt bé.

La incorporació a la feina va ser durilla, només arribar el dilluns ja vaig marxar cap a Portugal, 2 dies, però va anar bé. Aquest mes aniré bastant de bòlit.

Tinc un exàmen de Tecnologia d'aliments, l'últim ja de la carrera, a veure si aprovo...no he estudiat gaire, per no dir gens, a veure si tinc sort...

Però la gran novetat és el nou membre de la família!! eiiii, no penseu que tindrem un "culele", no no no, ufff no hi vull ni pensar, almenys de moment. Es tracta d'un gos! El vam salvar de la gossera i ara és amb nosaltres, ja fa un mes. És bastant trapella, però molt simpàtic i carinyós. Es diu NUS. Aquí en teniu unes imatges:





Hem hagut de canviar alguns hàbits per adaptar-nos al nou inquilí, però n'estem molt contents. I de moment res més, m'agradaria escriure més sovint, però a vegades fot una mandra...


1 comentari:

Anònim ha dit...

Heu fet una bona obra salvant el gos de la gossera . Gent com vosaltres no ni ha jeje .

Que vagi be tot ! Ens veiem !

Caco