diumenge, de juliol 13, 2008

Sobre l'estiu i altres coses


Ara sí que fa calor, ja som en ple estiu. I quan penses en l'estiu sembla que sigui molt llarg, però al cap i a la fi són 8 caps de setmana més o menys. I si treballes, només són 2 o 3 setmanes...i què representa tot això en un any? poc, poquet...però s'ha d'aprofitar!!

No tenim plans per aquest estiu, hi ha alguna proposta sobre la taula com ara anar a la Expo de Saragossa (un company de feina és d'allà i m'ofereix allotjament), anar a Donosti (un company de facultat és d'allà i m'ofereix allotjament), anar a Sitges, Calafell, Vilanova (no hi tinc cap conegut, però podem anar i tornar el mateix dia ;) ) i ja està. A més, no som dels que ens agrada planificar les coses a llarg termini, anem bastant sobre la marxa, és més divertit.

Jo faré vacances 3 setmanes a l'Agost.


Parlem d'altres coses. L'altre dia vaig sentir per Catalunya Ràdio, camí de la feina, que hi ha un grup de freaks que han signat un document en defensa d'una llengua única a l'Estat Espanyol. Des de la cadena de televisió Telemadrid, tant amics nostres com sempre, van emetre un reportatge on entrevistaven a gent curta de gambals que suposadament estava de vacances a Catalunya. En aquest reportatge l'entrevistadora (no m'atreveixo a dir que sigui periodista) s'adonava de que en comptes de "bocadillo" al rètol hi apareixia la paraula "entrepà", en comptes de "helados" hi posava "gelats" i en comptes de "alquiler de coches" hi posava "lloguer de cotxes". Doncs sí noia sí, a Catalunya tenim una llengua pròpia, la qual ens defineix com a país i com a Nació, i la qual forma part del seguit de coses que ens fan ser diferents respecte els nostres veïns. Amb això no vull dir que siguem ni millors ni pitjors, simplement diferents. I aquesta diversitat és bona i no fa més que enriquir aquest Estat de les autonomies on ens trobem. I no cal estudiar periodisme per adonar-se'n !