dimarts, d’abril 08, 2008

The chemical company

Potser haureu vist recentment alguns anuncis a la tele de BASF i utilitzen aquest eslògan per vendre's. Aquest mateix eslògan és el que hem utilitzat els meus companys i jo per fer-nos la foto que veieu més avall i també per definir la mentalitat de l'empresa i enfotre'ns-en (bonica paraula i molt difícil d'escriure) de tot el que hi ha a dins.









A part d'això, avui anem al poble del costat, el mateix de l'últim post, per fer una mena de sopar d'empresa. Aquí la paraula màgica és "sopar", acció alimentària que duria a terme hom a casa seva o en casa d'altri, al voltant de les 21 hores. Doncs resulta que aquests freaks "sopen" bastant més aviat, i quina ha estat la meva sorpresa quan aquest matí ens han dit: "hey, avui tenim el sopar del curs, us passaré a buscar a les 16:30!" jo he pensat que aniriem a fer unes birres prèvies, tot i que a les 16:30 és bastant aviat, però després ens ha dit: "Tenim taula reservada a les 17:30" llavors si que ho he vist clar. Soparé a les 17:30 i després tornaré a sopar a les 21: 30. I entremig, suposo que farem unes birres.

2 comentaris:

mendu ha dit...

collons! tela amb els paius aquests oi? sopar a les 17.30 es exagerat! pero vaja, sort q la birra alimenta i pots fer un ressopo a base d'alcohol i cereals ;) (es com la llet amb cereals del mati, pero en versio vespertina:p

records!!

Joan ha dit...

juas! al final els vaig apretar una mica i vam sopar quasi a les 7, després de fer unes birres i uns formatges...