dilluns, de maig 22, 2006

melodies

és quan em trobo amb les melodies que puc fugir,
és el moment on em puc refugiar en paratges desconeguts
i còmodes i trobar-me amb mi mateix.
viatjar on no he anat mai i imaginar la gent
i les seves mirades estranyades,
amb la lluna de fons i la seva claror misteriosa i regalada
sovint desitjo ésser raig de llum per poder-hi anar
i escoltar les meves notes juganeres i melancòliques
sortint dels instruments més impossibles.
són les melodies que em fan viure i reviure moments agradables i plàcids,
lliscant arreu i embolcallant-ho tot.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

eh nen viam si postejes algu de la comunio o dl barça o la rocio jurado

jo k se algu !!!!!
Ah i si te germana te messenger passem l'adreça home !!

Vinga vagi be

PAPA ETO'O ...

Joan ha dit...

etooo eto com a ti t'appel? je M'appel Samuelll!!!!

Anònim ha dit...

Ei xaval viam si postejas algu ehh !!!!

k fa un mes k no dius res ehh !!

Apa deu !!

Anònim ha dit...

FELICITATS NEN !!!!!!!!!!!!
FELICITATS NEN !!!!!!!!!!!!

PUP PUM PUM PUM