dimarts, de maig 09, 2006

darrera una revista

I quan va sortir es sol després de quatre dies
pensaves i fumaves darrera una revista
són massa domicilis de moure tots es mobles,
receptes italianes és massa temps amb obres.
I quan va sortir es sol després de quatre dies
i vares dir "has vist?" supòs que amb u somriure
m'agrada aquesta escala amb sa bombeta nua,
m'agrada aquesta casa me n'he de comprar una.
I quan va sortir es sol després de quatre dies
pensaves i fumaves i vares dir "què mires?"
i es dies no s'aguanten, sa vida s'erosiona,
m'anul·la i m'hipnotitza aquesta grapadora,
me roden per sa cara suïcides i neurones,
ja no sé que me queda i no sé si me funciona
davall es fum immòbil des meu altre cigarro
faràs una cervesa i jo un martini bianco
i com dos asteroides que han desviat sa ruta
direm que ha estat fantàstic, direm que ha estat sa lluna.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Antonia Font ?

Joan ha dit...

la veritat és absoluta.

Anònim ha dit...

Son els millors! Per cert, estaran en concert el pròxim dia 24 de Setembre a l'antiga fabrica Damm i l'entrada és gratuïta.

Ens veiem tots alla!