divendres, de març 03, 2006

El temps passa inexorablement

Ja no sé quant temps fa que vaig començar a la facultat...diria que uns 7 anys i escaig. En aquest temps he viscut moltes vivències, sobretot he conegut a molta gent i crec que m'he fet gran amb ells. A l'inici vaig conèixer de seguida al Damià i al Javi i quedàvem sovint a casa seva, al pis del carrer Entença davant de la Model, una mena de caixa de mistos de 60 m2, per dinar, estudiar o fer una mica l'animal. Amb en Damià i la Fanny vam anar uns 3 anys a les falles, on vam conèixer els seus amics, l'ambient de festa d'allà i tb em vaig fer gran...Després vaig anar coneixent més gent, més dinars a la facultat, hores de cafè, de cartes, de birres i futbol els divendres...i definitivament va arribar el viatge a Tuníssia. No cal dir-ne res més, va ser realment una experiència única. Després de "Sidi bou Saïd, típico pueblo azul y blanco" la cosa va anar encara a millor, ja que coneixíem més gent, fèiem sopars i calçotades vàries i es va formar un grup força gran. Però més endavant la cosa va anar a pitjor...llei de vida que diuen, el grup es va anar separant, la gent acaba la carrera, alguns fan màsters, altres doctorats, erasmus...i les hores de dinar, les hores de cafè i cartes cada vegada són menys: finalment l'altre dia em vaig adonar de que realment el temps havía passat massa ràpid, la gent que abans trobaves a qualsevol lloc i amb qui podies qdar una estona per fer un cafè o simplement xerra una mica havia desaparescut. Tot de mirades estranyes i desconegudes es fixaven en la meva persona...i vaig haver de marxar i dinar sol. Que potser en algun altre moment he buscat la solitud com una cosa normal, però en aquell moment no. Què hi farem.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei !! El noia s'ha classificat per a la FINAL FOUR DE LA CHAMPIONS LEAGUE DE PORTUGAL que es disputara a Portugal els dies 5 6 i 7 de maig !!

Joan ha dit...

osti nen! se'm va passar el dia del teu aniversari! FELICITATS encara que sigui tard...

Anònim ha dit...

Moltes gracies nen !! Almenys hi ha algu
que enkara pensa amb mi , pq potser hi ha gent k no saben ni el dia k jo vai neixer ni ells ho saben jejej !! En fi gracies per enrecordarten !!

Anònim ha dit...

Ostres, quin yuyu de post!. Se'm a posat la "gallina de piel" !
Passo de pensar que el temps passa, passo de drogues dures.
Apa, vaig a dormir , això sí que se'm dóna bé!