diumenge, de setembre 11, 2005

Visca Catalunya!




Avui, Diada Nacional de Catalunya, us encoratjo a tots que penjeu senyeres i estelades als balcons, demostreu el vostre sentiment català! Per la meva part, faré el mateix. Llàstima que estigui treballant i no pugui gaudir plenament de la Diada. Avui és un dia important, no hem de permetre que es perdin els nostres costums, i cal ensenyar als que vénen de fora com som. Potser massa patriòtic, no? Em sento plenament català i n'estic molt orgullós de ser-ho. Endavant, seguem cadenes!! Visca en Serrallonga i Visca Catalunya!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estic completament d'acord amb tu, per'xo el primer que he fet a l'arribar al laboratori és pujar a la poyata i cantar Els Segadors amb tots els meus pulmons de fumador. Els soroll dels erlenmeyers trencant-se contra el terra simbolitzava el segar de cadenes. Ha sigut un moment molt emotiu. Després he tranvessat els mostos d'ull de llebre i de xarel·lo en nou tines de 200.000 litres intercalades, creant així la més gran senyera que s'ha desplegat avui a la Nació. Finalment, i per demostrar als treballadors foranis quins són els nostres costums a les 11 am, he anat a prendre cafè!

Visca Catalunya!!!