dimarts, de setembre 06, 2005

Sobre vàries coses

Avui és un dia guai: ja he cobrat! ueeeeeee!!
A més, he decidit una part del meu futur, ja que m'he matriculat del segon cicle de CTA. Espero haver triat bé, ja que quan acabes la carrera no saps ben bé per on has de tirar...i un cop vistes totes les opcions, m'he decidit per aquesta.
A més, estem aquí a la feina amb l'eva sense res a fer...8 hores molt xungues ens esperen...però anirem cobrant per no fer res, com molta gent. És que l'euro és l'euro.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

així que esteu de juerga i visca la Pepa, eh... cony de classe treballadora anàrquica, sempre enganyant al burgés!. I es que avui en dia ho tenim dificil per ser multi-milionaris....
12 hores al dia!, i a passar fam!, ja veuriem, ja...

Així que t'has immatriculat de CTA, (collons amb els acrònims!), després de reflexionar sobre els possibles significats de CTA: Classe Treballadora Anàrquica, Club de Tennis Argetona... Ciència i Tecnologia dels Aliments!
Me casum la plebs, a sobre de treballar només 8 hores al dia, ara se'm culturitzen!. ¡ Ciutadans, Tots Analfabets !(CTA?). Ara si que ho tinc ben negre per fer-me milionari...
Torna, torna Ansaaaar !! Que la fàbrica em cremaran

Anònim ha dit...

L'heu cagada, nens!
Que m'he quedat sense feina... que tinc bàstant bàstant temps lliure... Ja podeu anar bloquejant els vostres correus electronics.
Arsènic?

Anònim ha dit...

Hi ha algú a l'altre costat?
Hi ha algú?
Hi ha?
Hi?
I?
?

Joan ha dit...

vaia vaia, aqui tot deu fa el q vol...bípede, no et preocupis q al cap ia la fi la terra crec q és plana i q tots provenim dels cocodrils de florida...anem malament així, eh? potser millor encomanar-nos a qualsevulla cosa ja sigui organica o sintetica que ens permeti divagar pels mon eteris i supramoleculars, i tot donant òrbites concèntriques al gran préssec potser ens n'adonarem finalment que no som res i que ningu coneix a ningu i tot ha sigut una falàcia...millor escoltar els trons i deixa't de certeses inviables...la gran realitat: a la merda tot.