dimecres, de juliol 25, 2007

Ja era hora!!

Doncs sí, mira...ja era hora que escrivís alguna cosa.

Representa que estem a l'estiu. I la l'estiu la gent va a la platja, fa vacances quan li toca, sembla que s'hagi de viure més despreocupat, vas a fer birres amb els amics entre setmana sense preocupar-te per l'hora d'anar a dormir, ...i un seguit de coses que, a part de la calor, et fan adonar que és estiu. Doncs a mi encara no m'ho sembla. Encara vaig atrafegat, no he anat encara a la platja, vaig a dormir tard però no per haver anat a sopar amb els amics ni fent birres, la calor sí que la noto, ...en fi, com sempre. Espero que quan tingui una feixa fixe, tingui pis, i coses d'aquestes que et dónen estabilitat la cosa anirà a millor. De moment, resignació.

Potser heu vist que he canviat el títol del bloc. Mira, ja me n'havia cansat i no definia el to que ha agafat últimament.

Encara haig d'acabar d'explicar les vacances de setmana santa, que ja fa una eternitat que es van acabar...m'agradaria penjar ni que fos unes quantes fotos perquè veiéssiu com es tot allò...tot arribarà, o potser no.

Ara seré una mica friki i us explicaré que estic enganxat a dues sèries. Una és Prison Break, que la feien a la sexta però jo veie els capítols baixats de la mula. S'ha acabat la segona temporada i fins al setembre res més. Per qui no l'hagi vist, és una sèrie que està força bé, totalment recomanable.
I l'altre és Herois, que la fan a TV3 i crec que avui és l'últim episodi de la primera temporada. Però resulta que com que a aquella hora no estic a casa, tinc els episodis baixats i vaig pel número quatre. I n'hi ha 22 em sembla. O sigui que tinc sèrie per dies.

Aquí teniu la pòrtada del Jueves que es va censurar i per la qual hi ha 2 persones que han anat a judici. Sembla que l'avi francisco hagi tornat a aparèixer...






A part d'això, faré dues setmanetes de vacances a l'agost, però no anirem enlloc fora del país, vull dir que nirem a la platja potser...això espero.


Doncs crec que de moment res més, saludar a tothom que fa temps que no veig i que potser llegeixen això, tot i que després de tant de temps de no penjar res és normal que la poca audiència que tenia l'hagi perdut. Igualment, salutacions a tots i a veure si ens veiem aviat. Flx, tot bé?

4 comentaris:

mendu ha dit...

joanet!!

tb t'han censurat a tu la portada del jueves? és que no es veu pas al blog...

I això de l'estiu... bé, pensa q aquest cap de setmana he estat a 44 graus! i la nit de dievndres i dissabte estavem a 33 graus!! així que puta calor, jeje! però tot molt bé per aquí:) en menys d'un mes cap a casa, que ja en tinc ganes:)

molts records i espero actualitzar tb aviat el blog:)

siauuu!

Joan ha dit...

carai és veritat no es veu la portada...intentaré arreglar-ho!

mendu ha dit...

neeeen! a veure si actualitzes i/o dones senyals de vida:)

records i fins aviat!!

Anònim ha dit...

It agree, this remarkable message