dimecres, de gener 10, 2007

Primer post del 2007


Ara que ja som al 2007 i com que és gener, tinc exàmens. Quin avorriment. Sort que puc demanar festa a la feina per fer els exàmens i que no penso estudiar gaire...si va bé, bé, i si no, també.
Ahir van fer un sorteig de pisos de lloguer low-cost a vilafranca i no em va tocar. Era difícil: 100 solicituds per 5 pisos. Gairebé impossible! però jo estava allà. Crec que més endavant han de tornar a sortejar, a veure si tenim més sort.
Per sort, em van tocar 120€ a la loteria de nadal. Al niño res. I a veure l'euromillones d'aquest divendres...quin desastre.
Si voleu flipar una mica, passeu-vos per la pàgina d'Apple i veureu els nous productes pel 2007...per caure la baba. M'han canviat l'iPod per un de nou pq el que em van regalar no funcionava bé.
Aquest divendres tinc l'examen de les pràctiques de qf, i finalment seré llicenciat, suposo.