divendres, de desembre 29, 2006

Últims posts del 2006...

Doncs ja ha passat Nadal i em vaig oblidar de felicitar-vos-el! així que ja passo directament al cap d'any. Que per cert, és una festa que no m'agrada gaire,, com el carnestoltes. No em fa ilusió la nit de cap d'any, per mi és com qualsevol altre nit. Sembla que s'hagi de sortir per obligació, que si no no ets normal...no sé, és algo estrany. No ve d'ara això, n m'ha agradat mai. I no tinc plan, i al pas que vaig no en tindré, em sembla. M'avorreix profundament. Suposo que acabaré sortint, com sempre, però serà com una nit normal.
Per cert, l'altre dia vaig veure el Flx i ha tornat igual. Bé, una mica més prim em sembla i amb una cabells de perdulari. Ja li va dir la seva mare que era un deixat!! jajaja... ja tenia ganes de veure'l. Ja el tenim aquí!!
Doncs suposo que aquest ja serà l'últim post de l'any, així que aprofito per desitjar-vos a tots un més feliç i més pròsper any nou, i a qui fa temps que no veig espero que ens trobem aviat. Una abraçada a tots.

1 comentari:

Anònim ha dit...

a mi tampoc m´agrada sortir al cap d´any. massa aglomeracio de gent!! Afortunadament com no tinc necesitat de sortir pq jo soc raro i nigú espera res amb massa seny per part meva; em puc quedar a casa afartanma com un lladre amb una bona peli y/o llibre.
FELIÇ CAP DANY PER A TOTS!!