dijous, de novembre 02, 2006

Les pràctiques

Avui començaré les que seràn les últimes pràctiques de la carrera a la Facultat. Ja va sent hora, no? doncs ja tinc ganes d'acabar i llestos. Serà també l'últim exàmen de la carrera, espero, tot i que continuaré la vinculació amb el món universitari durant la resta del curs i potser un semestre més, depèn de la mandra que em faci...amb CTA. Així que encara tindré exàmens per nadal i l'estiu...espero que els últims.
Però el mercat laboral està fatal. I no cal que us ho digui jo, ho sap tothom. Quina merda. De moment tinc les pràctiques, però el desembre s'acaben i no sé encara què faré...ja veurem.
També segueixo amb el postgrau, és molt interesant, m'agrada. Espero que també em permeti obrir unes quantes portes més, no se sap mai.
M'he comprat una càmera de fotos, digital? nooo...de les d'abans, amb rodet. Mira, fa temps que en volia una i l'he aconseguit bé de preu. Intentaré aprendre a fer fotos i ja en penjaré alguna...l'hauré d'escanejar, clar.
No comentaré res de les eleccions.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Nen ja hi ha carret o no ?
jaja , brometa facil del palumi

Laporta President Catalunya Independent !!!


Cacon

Joan ha dit...

nen, passa'm fotos dels gegants i capgrossos, que les penjaré.

Anònim ha dit...

Si per cans te les passo per el messengerrrrtttttt !!! et passare les millors !!

Cacon