dissabte, de novembre 25, 2006

Ara si que ja estic!



Una foto del mendu, de fa un temps...ara que està lluny ;(

Doncs sí, després de tants dies sense publicar cap post, us haig de dir que estic content com un jínjol (?) perquè ja he acabat les pràctiques de química física...i això vol dir que la carrera ja ha acabat. Bé, falta fer un petit test el dia 12 de Gener, però com molt bé diu en Novoa: "[...] hago el exámen porque me obligan, pero será un puro trámite...y más aún si me traéis unos jamones al despacho [...]". Quin paiu aquest del Novoa. I quina sort també.
La resta continua més o menys igual, otro gallo cantaría si m'hagués tocat l'Euromillones de la setmana passada...180 M€!! una bestiesa.
Seguiré a Clariant fins al desembre, i si no me diuen res m'hauré de buscar la vida.
El dia 4 va ser el meu aniversari i vam nar a sopar a la Trebbia, va estar molt bé, gràcies a tots per venir. Els papes m'han regalat un iPod nano de 4GB, que està a l'infermeria d'Apple, me n'han d'enviar un altre de nou. Ja penjaré una foto.
La càmera que vaig comprar funciona a la perfecció i fa unes fotos molt maques. Ja he tirat 3 rodets, el revelat de 24 fotos surt a 10€. Un pèl car.
No faré res d'especial pel pont de desembre.

3 comentaris:

mendu ha dit...

joanet!!

osti tu! què fort! he flipat amb la foto, jaja! de quan és? fa anys oi? oi q és davant de la uni? uaala!

apa nen, cuida't i felicitats per la carrera!!

Joan ha dit...

Gràcies ditu!!

la foto deu ser de com a molt 2 anys enrera, crec que és davant del CSIC un dia que vam anar a dinar...

mendu ha dit...

collons, ens fem grans:p

si, ara em sona aixo, q vam anar a dinar a l'ou com balla o com se digui alla dalt la upc i despres vam nar a comprar fruita oi?? jaja! q frikis:))

records titu!!