dilluns, de gener 02, 2006

Sobre l'any nou

Vaig fer tard per l'últim post de l'any i també he fet tard pel primer post de l'any. I és que tot va tant de pressa!! Massa ràpid, passen els anys que ni te n'adones...és una merda. Avui m'he llevat sense ganes de fer res i de moment no he fet res. I per l'hora que és, dubto que faci res. Però ho hauria de fer, tinc un examen el dia 9 xunguíssim i encara no he estudiar ni la meitat. Però sóc feliç, sobretot perquè tinc algú al costat que m'estima molt i a qui jo tb estimo...i cada dia estem més units.
Però també he patit com un desengany amb la gent que m'envolta i amb qui se suposa que tenim una relació comú. Sovint, potser sense adonar-nos-en, collons com s'escriu això?, anem totalment a la nostra, cadascú fa el que vol i pel propi benefici sense mirar si estem fent mal algú altre. I segurament no ho fem a propòsit, ja sería de mala persona, però el resultat és el mateix. Només volem el millor per cadascú, i no ens importa res més que nosaltres, no ens hi parem a pensar...i jo, que a vegades penso que sóc algo raro, de massa bo, tonto. Ja ho diuen les àvies i les mares (què en són de sàvies a vegades!)...A vegades penso abans en els altres que en mi mateix o que en la meva parella, i en surto escaldat, pq la gent pensa diferent que jo...hauré de canviar.