divendres, de gener 27, 2006

Ei nens i nenes!
Ja he acabat de llegir "el curiós incident del gos a mitjanit" i us haig de dir que m'ha sorprès i alhora m'ha agradat molt. Com podem arribar a equivocar-nos en la vida!! Sobre els jocs matemàtics que el doctor allargaculleretes suggeria com a sobretaula etílica, us haig de dir que no valen la pena...tot i que el de la porta on s'amaga el cotxe no l'acabo d'entendre...
Ara ja he començat a llegir "Berlín, ..." i també pinta bé.
A aquestes alçades de gener, he fet ja 5 exàmens i me'n queden 2 i tinc unes ganes d'acabar que no vegis...en general bé, però només m'importava qf4 i l'he suspès, no sé si ho vaig dir...
Canvio de feina!!! sííí....he trobat unes pràctiques en una empresa química, una multinacional anomenada Clariant, a Castellbisbal, que fabriquen colorants per la roba. La feina de laboratoi és senzilla, però paguen bé i serveix per fer currículum. Hi seré fins esgotar les 500 hores màximes de conveni, suposo que fins a finals de juny. El dia 1 de febrer començo. I tot això ha vingut que quan va ser la Expoquimia el passat desembre em sembla, vaig tirar uns quants currículums, i m'han trucat....i això que no em va donar la impressió que els interessés gaire això dels currículums, en general, era una fira per anar a vendre i no per aguantar pesats de torn...però al final ha sortit bé.
www.clariant.com