dijous, de juny 23, 2005

Sobre les revetlles...

així doncs ja sabeu tots que avui és la revetlla de St.Joan, la meva revetlla, jeje...i hem establert una festeta a Olesa! el fet remarcable de la vetllada serà la presència tant esperada del nostre col·lega en Javi. I serà remarcable també perquè es quedarà fins tard!! no sabem si serà l'inici d'una escalada festera per part seva o si s'ha decidit a venir degut a la pressió popular...de tota manera espero i desitjo que ens ho passem de puta mare, i que sigui una festa memorable.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola!, avui estic en fase monòpode...

"per exemple Manresa, per dir un lloc escollit a l'atzar"
hmmm, m'haig de sentir aludit?

M'en vaig a dormir... aquest'ultima nit he dormit fatal, un pop (de 8 potes, octòpode) s'em enganxava a la cara.

23:35 Sense noticies del Pop
00:40 Sense noticies del Pop
03:00 Sense noticies del Pop