divendres, de juny 24, 2005

Sambatuqué & friends

Després de tenir el cap com un timbal, i mai millor dit, la revetlla a ca la mire & rachel va ser guapa. Fotia una calor del cagar, pro tant el sopar com la festeta de després van valer la pena...llàstima que no vaig poder veure gaire, però vaig ser molt feliç tocant el timbal! Laia espero que hagis recuperat el teu cinturó, recorda que el timbal era de la mire, així que segur que el té ella. L'impresentable del joaquim no paraava de tocar el xiulet...òstia quin tiu més pesat!! faltava però l'Eva, la Montse, el llargarut, l'Anna Molina...però hi havia el Javi. Javi tiu, espero que t'ho passéssis bé i que ho tornem a repetir aviat!
Salut a tothom, i que cadascú passi la ressaca com més bonament pugui...
Jo tinc un dianr familiar de celebració del meu sant i de mon pare...ai, la familia...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Veig que us ho vau passar molt bé, lladres!! jaja:p me'n alegro, ja anireu explicant

Naltrus a Valls força bé tb, el sopar va ser molt divertit i després concertillu de amparanoia molt xulu!

Canviant de tema... es confirma que Antònia Font bé a Vilafranca al juliol!! (al calima, festival de músiques de vilafranca, algun dia al voltant del 8 de juliol), així q ens veurem TOTS a vila per aquelles dates!!

Ah, i FELICITATS JOANS!!!

Anònim ha dit...

Gràcies !, en vida teva.