dilluns, d’octubre 05, 2009

Les costelles de xai

Coses senzilles com fer carn a la brasa a casa teva fan que et sentis molt bé. I més si ho pots compartir amb els amics. Això és el que he sentit aquest cap de setmana i m'he sentit realment satisfet. Satisfet perquè el menjar va quedar boníssim i perquè els convidats també van disfrutar. Així doncs, declaro casa meva oberta a tothom que vulgui venir!

Hem hagut de preparar, endreçar, amuntegar i acabar de polir moltes coses per poder montar aquest dinar. Això és el que em feia no tenir ganes que els amics vinguéssin a casa: ho teníem tot bastant potes enlaire! El que passa és que omplir una casa costa molt i més si vols que sigui realment al teu gust i que la gent que vingui vegi com ets i com t'agraden les coses. Evidentment, si haig d'esperar a qeu tot estigui com m'agradaria l'espera pot ser molt llarga! Me n'he adonat que no val a la pena.

Segur que si el Carles llegeix això em trucarà de seguida...

1 comentari:

mendu ha dit...

ui, ui, em xivare... ;)