dimarts, de març 18, 2008

Què us podria explicar?

Han hagut de passar gairebé 3 mesos per escriure el primer post de l'any 2008. Potser he trigat massa. Però ja sabeu com va això: n'has de tenir ganes...o simplement tenir algo que explicar. I de coses per explicar tampoc n'hi ha gaires, les de sempre, la rutina de cada dia: treballar, estudiar una mica, algun sopar per aquí o per allà, alguna peli al cine, ...etc, experiències supèrflues.

També podria parlar de les eleccions, potser fa una mica de mandra...és que avui estic mandrós. Sóc a la feina, no hi ha gairebé ningú, ens hem quedat els dos novatos i algun que altre pringat. I encara falta demà! I tampoc anirem gaire lluny, per vacances vull dir. L'economia en general està en crisi, i la meva en concret també. Les despeses de la casa es van apilant, el gasoil està caríssim i no estem per tirar coets, que també són cars.


També podria explicar que vaig anar dos dies a Portugal, un dia a Oporto i l'altre a Lisboa, però no vaig veure ni una cosa ni l'altre pq vaig anar a visitar uns clients. I a Sevilla també, però tampoc vaig veure la ciutat. El que sí vaig beure va ser un gintonic amb el meu jefe. I va pagar ell, evidentment.


Us podria dir que les dues primeres setmanes d'abril marxo a Alemanya, a un poble tant petit com Sant Quintí, per continuar la formació a l'empresa. Marxo amb el meu company que també és novato, i ens emportarem una Playstation per passar les hores mortes, pq es veu que només hi ha un bar en aquest poble. Potser podem anar a veure el Barça, que juga amb el Schalke 04 el dia 1 d'Abril.

Podria reflexionar sobre el fet de viure a Sant Quintí, el poble és molt maco i me'l conec força bé, ja fa temps que hi sovintejo, s'hi viu molt bé. Però també trobo a faltar Vilafranca, suposo que és normal després de viure-hi tant de temps. Però estem a prop. Hauria de fer més vida social, també.


I a la F1 de moment l'Alonso no ha guanyat res, però tampoc en Kimi.