dimarts, d’octubre 10, 2006

Còctel d'informació

Vàries cosetes:

  1. Quina putada la cursa del diumenge, Ferreri feia 6 temporades que no trencava motor i justament en aquesta cursa es trenca. Ja no hi ha gaire opció. Resignació.
  2. El mendu se n'ha anat a Tel-aviv, a Israel, i espero que faci un blog per mantenir-nos informats.
  3. He pillat un gripassu dels que fan història, tot és culpa del dissabte, que vaig passar un fred de collons i no portava jaqueta. Així que tinc festa de la feina.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

TOOOOOOOOMMMMAAAAAAAAAAAAA !!!!!


SEGON CAMPIONAT CONSECUTIU GUANYAT


FERNANDO ALONSO LALALALALALA

viam si et passa el gripasso amb akests cantiks jejej
recuperat :)



Cacon

Anònim ha dit...

Si, jo tambe em vaig posar malalt depres del trencament del motor,en fi que et recuperis, diuen que una mescla de guisqui i vodka va b per la grip, i si no va b almenys passes una estona content.
Vagi b

Joan ha dit...

osti pep! ja era hora que donéssis senyals de vida!! com va tot? aquest finde tens visita, oi? q us vagi molt bé, a beure birres!

Joan ha dit...

nen cacon! fote't la llengua al cul! puto alonso!