dimarts, d’agost 22, 2006

Com va tot?

Després de tants dies sense postejar, aquí en va un de resum. Bàsicament, he pringat tot l'estiu...i el que em queda. Tot Juliol i Agost llevant-me a les 6:45 per anar al Prat de Llobregat a fer l'experimentació avançada B, al laboratori oliver rodés, quatre hores que en principi eren amb benefici zero però que finalment s'han vist recompensades amb 120 € al mes. Magnífic. I la feina...és una merda. Molt de renom té aquest laboratori, però si sabéssiu com funciona...la gent n'està fins als collons, i jo encara més. Però necessito els crèdits, així que haig de callar i fregar. Fins el dia 28 d'agost allà pringant. I l'endemà, a les 12 del migdia comença la Festa Major de Vilafranca, amb estrena de vestuari inclosa. Això m'alleuja el mal rotllo.
I avui, he començat a Cevipe, com cada any per verema, i ja en fa 4 em sembla. De moment, tampoc gaire feina...més endavant ja es veurà. Suposo que fins a principis d'octubre, no gaire més perquè tampoc està la cosa per tirar coets.
I el 15 de setembre suposo que continuaré a Clariant, com abans de l'estiu.
I també haig de fer l'experimentació en quimica física, i així ja seré llicenciat. I seguiré amb CTA, que tinc 4 exàmens de setembre.
I sense vacances.